Dodatek energetyczny - zawieszony
- Szczegóły
- Utworzono: 21 styczeń 2022
DODATEK ENERGETYCZNY
ZAWIESZONY
Informujemy, że zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym wnioski o wypłatę dodatku energetycznego złożone
od 4 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022 r. pozostawia się bez rozpoznania.
Termin wypłat z kasy świadczeń w m-cu luty 2022 roku
- Szczegóły
- Utworzono: 19 styczeń 2022
Kasa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Wypłata świadczeń rodzinnych, świadczeń
z funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego
w m-cu luty 2022 roku
nastąpi w terminie:
17 luty 2022 roku
Termin wypłat świadczeń w m-cu luty 2022 roku
- Szczegóły
- Utworzono: 19 styczeń 2022
Wypłata na rachunek bankowy
1. Świadczenia rodzinne i świadczenia z funduszu alimentacyjnego nastąpi w terminie:
17 luty 2022 roku
2. Świadczenie wychowawcze nastąpi w terminie:
18 luty 2022 roku
Termin wypłat zasiłków w m-cu luty 2022 roku
- Szczegóły
- Utworzono: 19 styczeń 2022
Wypłata zasiłku dla opiekuna
i specjalnego zasiłku opiekuńczego w m-cu luty 2022 roku
nastąpi w terminie:
28 LUTY 2022 roku
Dodatek osłonowy
- Szczegóły
- Utworzono: 14 styczeń 2022
Dodatek osłonowy jest świadczeniem pieniężnym, które ma na celu zapewnić wsparcie finansowe osobom o niskich dochodach, a także uchronić ich przed ubóstwem energetycznym.
Dodatek osłonowy stanowi kluczowy element rządowej tarczy antyinflacyjnej, który ma zniwelować rosnące ceny energii, gazu i żywności. Zgodnie z zaproponowanymi przepisami będzie on przysługiwał gospodarstwu domowemu, którego przeciętne miesięczne dochody nie przekraczają 2100 zł w gospodarstwie jednoosobowym albo 1500 zł na osobę w gospodarstwie wieloosobowym.
Kryterium dochodowe
Zgodnie z ustawą o dodatku osłonowym świadczenie przysługuje:
-
Osobie w gospodarstwie domowym jednoosobowym, w którym wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu nie przekracza kwoty 2100 zł,
-
Osobie w gospodarstwie domowym wieloosobowym, w którym wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu nie przekracza kwoty 1500 zł na osobę;
Dochód będzie ustalany na podstawie art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.
POPŻ PODPROGRAM 2020 – efekty
- Szczegóły
- Utworzono: 04 styczeń 2022
Stowarzyszenie „Pomocna Dłoń” w Reszlu przy współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Reszlu oraz Bankiem Żywności w Olsztynie realizowało Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa Podprogram 2020 współfinasowany
z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym, którego celem było zapewnienie najuboższym mieszkańcom Polski pomocy żywnościowej oraz uczestnictwa
w działaniach w ramach środków towarzyszących w okresie grudzień 2020 – październik 2021.
Informacja nt pracy w dniu 07.01.2022
- Szczegóły
- Utworzono: 04 styczeń 2022
INFORMACJA
DNIA 07.01.2022 ROKU (PIĄTEK)
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY
SPOŁECZNEJ W RESZLU
NIECZYNNY.
Zapytanie ofertowe dotyczące realizacji bonów towarowych
- Szczegóły
- Utworzono: 21 grudzień 2021
Reszel, dnia 21.12.2021 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kolejowa 25A
11 – 440 Reszel
ZNAK: OŚ.521.3.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące realizacji bonów towarowych
wydawanych podopiecznym
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu, ul. Kolejowa 25A, 11-440 Reszel zaprasza do składania ofert dla zamówienia publicznego o wartości poniżej stosowania ustawy nie przekraczającej 130 000 zł netto zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z poźn. zm.):
I. Zamawiający i odbiorca :
Gmina Reszel, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, NIP: 742-22-43-326
w imieniu której występuje:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 25 A, 11-440 Reszel,
tel./fax (89) 755-02-33, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. Przedmiot zamówienia:
Realizacja bonów towarowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu.
III. Termin realizacji zamówienia: od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
Zapytanie ofertowe na kompleksową organizację pogrzebu osobom zmarłym.
- Szczegóły
- Utworzono: 21 grudzień 2021
Reszel, dnia 21.12.2021 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kolejowa 25A
11 – 440 Reszel
ZNAK: OŚ.521.2.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
na kompleksową organizację pogrzebu osobom zmarłym, które zamieszkiwały lub przebywały na terenie gminy Reszel, w odniesieniu do których nie ustalono osób zobowiązanych do dokonania pochówku i którym nie przysługiwał zasiłek pogrzebowy z ubezpieczenia społecznego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu, ul. Kolejowa 25A, 11-440 Reszel zaprasza do składania ofert dla zamówienia publicznego o wartości poniżej stosowania ustawy nie przekraczającej 130 000 zł netto zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z poźn. zm.):
I. Zamawiający i odbiorca :
Gmina Reszel, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, NIP: 742-22-43-326
w imieniu której występuje:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 25 A, 11-440 Reszel,
tel./fax (89) 755-02-33, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Plakat informacyjny "Asystent Rodziny edycja 2021"
- Szczegóły
- Utworzono: 21 grudzień 2021