- Szczegóły
- Utworzono: 13 grudzień 2022
OŚ.521.4.2022
ROZEZNANIE CENOWE
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu zaprasza do składania ofert na:
Świadczenie w 2023 r. usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Reszel.
1.Nazwa oraz adres zamawiającego.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu
ul. Kolejowa 25A
11-440 Reszel
Tel. 89 755 02 33
e-maili: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Podstawa prawna
Zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 3 oraz art. 48a ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.), zadaniem gminy o charakterze obowiązkowym jest udzielanie schronienia, zapewnienie posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2023 r. usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Reszel.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osóbbezdomnychwraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych, zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych.
Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla osób bezdomnych muszą być zgodne z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra
w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (t.j.Dz. U. 2018r., poz.896).
Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku osób bezdomnych wynosić będzie do 2 osób.
Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawca oświadcza, że przyjmuje powyższe zastrzeżenia i z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania do schroniska dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, wydanej przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu. Decyzja zawierać będzie: imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj, zakres i okres świadczenia usługi.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług
w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem.
Miejsce świadczenia usług: województwo warmińsko-mazurskie, najbliżej położone ościenne
4. Termin wykonania usługi:
Usługa ciągła od 01.01.2023r.-31.12.2023r.
5.Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem rozeznania cenowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2.są podmiotem wpisanym do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę,
3.posiadania wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do prawidłowego wykonania usługi,
4.pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie zamówienia
oraz
5.spełniają standard podstawowych usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018 roku, poz. 896).
Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia ww. warunki – oświadczenie zawarte jest w treści oferty.
6. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5 przedmiotowego rozeznania cenowego Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest złożyć: oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu– oświadczenie zawarte jest w treści oferty.
7.Opis sposobu obliczenia ceny :
Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę ofertową (jednostkową) za wykonanie zamówienia tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego - zgodnie z drukiem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania.
8.Kryteria oceny oferty:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium oceny ofert:
Cena jednostkowa (od osoby) oferty brutto: 60%
Odległość lokalizacji obiektu wykonawcy usługi od lokalizacji zamawiającego : 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną i możliwie najbliżaszą lokalizacją.
W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie pomiędzy
z zastrzeżeniem dokonywania poprawek, o których mowa w pkt. 9.
9.Miejsce i termin oraz sposób złożenia ofert/y:
Ofertę/y należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Reszlu, ul. Kolejowa 25A ,11-440 Reszel. Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (skan z podpisem) wyłącznie na formularzu pn. „TREŚĆ OFERTY” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego rozeznania w terminie do dnia 28 grudnia 2022r. do godziny 14:00- z dopiskiem na kopercie lub w treści wiadomości „Rozeznanie cenowe –usługi schronienia”.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę uprawnioną.
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Magdalena Jędrzejewska
Inspektor ds. obsługi świadczeń
MOPS w Reszlu
(89) 751 77 07
1. Treść oferty
2. Projekt umowy o świadczenie usług schronienia
3. Skan Rozeznania cenowego Schronienie