OŚ.521.4.2022

ROZEZNANIE CENOWE

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu zaprasza do składania ofert na:

Świadczenie w 2023 r. usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Reszel.

1.Nazwa oraz adres zamawiającego.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu

ul. Kolejowa 25A

11-440 Reszel

Tel. 89 755 02 33

e-maili: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

2. Podstawa prawna

Zgodnie z  art. 17 ust. 1 pkt 3  oraz art. 48a ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.), zadaniem gminy o charakterze obowiązkowym jest udzielanie schronienia, zapewnienie posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym. 

3. Opis przedmiotu zamówienia.

3.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2023 r. usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Reszel.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osóbbezdomnychwraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych, zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych.

Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się schronisko  dla osób bezdomnych muszą być zgodne z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra
 w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (t.j.Dz. U. 2018r., poz.896).

Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku osób bezdomnych wynosić będzie do 2 osób.

Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawca oświadcza, że przyjmuje powyższe zastrzeżenia i z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.

Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.

Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania do schroniska dla osób bezdomnych oraz tymczasowego  schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, wydanej przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu. Decyzja zawierać będzie: imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj, zakres i okres świadczenia usługi.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług
w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem.

Miejsce świadczenia usług: województwo warmińsko-mazurskie, najbliżej położone ościenne

4. Termin wykonania usługi:

Usługa ciągła od 01.01.2023r.-31.12.2023r.

5.Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem rozeznania cenowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2.są podmiotem wpisanym do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę, 
3.posiadania wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do prawidłowego wykonania usługi,

4.pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie zamówienia

oraz

5.spełniają standard podstawowych usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. 2018 roku, poz. 896).

Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia ww. warunki – oświadczenie zawarte jest w treści oferty.

 

6. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu

W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5 przedmiotowego rozeznania cenowego Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest złożyć: oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu– oświadczenie zawarte jest w treści oferty
.

7.Opis sposobu obliczenia ceny :

Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę ofertową (jednostkową) za wykonanie zamówienia tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego - zgodnie z drukiem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania.

8.Kryteria oceny oferty:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium oceny ofert:

Cena jednostkowa (od osoby) oferty brutto: 60%

Odległość lokalizacji obiektu wykonawcy usługi od lokalizacji zamawiającego :   40%

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną i możliwie najbliżaszą lokalizacją.

W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie pomiędzy
z zastrzeżeniem dokonywania poprawek, o których mowa w pkt. 9.

9.Miejsce i termin oraz sposób złożenia ofert/y:

Ofertę/y należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Reszlu, ul. Kolejowa 25A ,11-440 Reszel. Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (skan z podpisem) wyłącznie na formularzu pn. „TREŚĆ OFERTY” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego rozeznania w terminie do dnia 28 grudnia 2022r. do godziny 14:00- z dopiskiem na kopercie lub w treści wiadomości „Rozeznanie cenowe –usługi schronienia”.

Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający poprawia w ofercie:

- oczywiste omyłki pisarskie,

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę uprawnioną.

 

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

Magdalena Jędrzejewska

Inspektor ds. obsługi świadczeń

MOPS w Reszlu

(89) 751 77 07

 


1. Treść oferty

2. Projekt umowy o świadczenie usług schronienia

3. Skan Rozeznania cenowego Schronienie