- Szczegóły
- Utworzono: 07 listopad 2022
OGŁOSZENIE !
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu ogłasza nabór na stanowisko Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej :
-
Warunki zatrudnienia: umowa zlecenie
-
Wymagania:
-
dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach : asystent osobisty osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta; lub
-
posiadanie co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu; lub
-
wskazane przez uczestnika lub jego opiekuna prawnego, pod warunkiem, że osoba wskazana spełnia przynajmniej jeden z warunków, o których mowa w pkt 1 lub 2
-
Dodatkowe wymagania:
- prowadzenia pracy z osobą niepełnosprawną
- odporność na stres
- samodzielność i kreatywność
- prawo jazdy kat.B
- dyspozycyjność 7 dni w tygodniu
4. Wykonywane zadania na stanowisku:
- pomoc w wykonywaniu przez uczestnika czynności dnia codziennego ;
- wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem w wybrane przez uczestnika miejsca;
- załatwianiu spraw przez uczestnika spraw urzędowych;
- korzystaniu przez uczestnika z dóbr kultury (np. muzeum, teatr itp.)
- zaprowadzeniu i odebraniu dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności do placówki oświatowej;
5. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie
- Curriculum vitae
- Informacja i zgoda na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 1
6.Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w terminie do 09.11.2022 r. w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu ul. Kolejowa 25 A, 11-440 Reszel.