- Szczegóły
- Utworzono: 16 grudzień 2022
Reszel, dnia 16.12.2022 r.
ZNAK: OŚ.521.6.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące realizacji bonów towarowych
wydawanych podopiecznym
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu, ul. Kolejowa 25A, 11-440 Reszel zaprasza do składania ofert dla zamówienia publicznego o wartości poniżej stosowania ustawy nie przekraczającej 130 000 zł netto zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)
-
Zamawiający i odbiorca :
Gmina Reszel, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, NIP: 742-22-43-326
w imieniu której występuje:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 25 A, 11-440 Reszel,
tel./fax (89) 755-02-33, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Przedmiot zamówienia:
Realizacja bonów towarowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu.
-
Termin realizacji zamówienia:od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
-
Kryterium wyboru oferty:
-
Cena pakietu podstawowych produktów wg. Załącznika Nr 2.
-
Możliwość realizacji bonów o małych nominałach ( 5 zł i mniejszych).
-
Wymagana lokalizacja placówki handlowej na terenie miasta Reszel.
-
Placówka powinna być placówką wielobranżową z możliwość nabycia zarówno podstawowych produktów spożywczych, przemysłowych oraz środków chemicznych niezbędnych do funkcjonowania gospodarstwa domowego.
-
Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w języku polskim w formie pisemnej na załączonym formularzu ofertowym na komputerze lub nieścieralnym atramentem, bądź długopisem. Oferta winna zawierać załącznik z cenami pakietu podstawowych produktów być podpisana przez osobę upoważnioną.
-
Warunki realizacji zamówienia:
-
Wykonawca wystawi fakturę VAT lub rachunek po upływie terminu realizacji bonów do 29 dnia każdego miesiąca (wyjątek: luty, grudzień);
-
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić należność na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT lub rachunku.
-
Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Ofertę wyrażającą chęć podjęcia współpracy wraz z załącznikiem Nr 1 należy złożyć do godz. 14:00 w dniu 28 grudnia 2022 r. w formie pisemnej na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 25A, 11-440 Reszel lub w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu.
-
Kryterium wyboru oferty:
-
cena
-
możliwość realizacji bonów o małych nominałach
-
spełnienie warunku o placówce wielobranżowej
-
Ocena, wybór oferty i zawarcie umowy:
-
oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
-
ocena ofert zostanie dokonana do dnia 30.12.2022 r. a wyłoniony Wykonawca zostanie powiadomiony niezwłocznie mailowo lub telefonicznie, po czym zostanie zawarta umowa na wykonanie zamówienia;
-
oferent może zmienić lub wycofać swoją ofertę, o ile oświadczenie o zmianie lub wycofaniu oferty zostanie doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
-
w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyny;
-
zastrzega się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia;
Sprawę prowadzi:
Magdalena Jędrzejewska
Inspektor ds. obsługi świadczeń
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu
tel. (89) 751 77 07
Informacja o zapytaniu ofertowym zostanie udostępniona na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu skąd można również pobrać załączniki – Załącznik Nr .1 Formularz ofertowy i Załącznik Nr. 2 Zestawienie cen pakietu podstawowych produktów
1. Zapytanie